Friday, August 28, 2009

台湾小吃~ 春卷冰~


爱玲喜欢吃冰,而在台湾小吃当中,除了芋头冰是我的最爱, 我最怀念的就是这个!!!

嘻嘻嘻嘻~

TADAAA~~~!!!


春卷冰!!!^^

这个小东西可以在台湾夜市里找到,价钱是40元1条,也就是说差不多是马币4零吉~ 而在那么多夜市当中,爱玲觉得最好吃的是
饶河街夜市
卖的 ^^ 嘻嘻嘻~

其实里面的材料好像还蛮简单的~ 3粒冰淇淋,PEANUT粉加糖,还有芹菜 (可是我不喜欢这菜的味道,所以常选择不放),最后就用薄饼皮把它包起来 ^^ 嘻嘻嘻嘻~ 很简单吧~ ^^
我觉得这个可以自己在家弄~ 超好吃的~ ^^


P/S: 真不习惯用华语写部落格
读起来超怪的
好烂哦 ==


~xoxo~
a1l1n





5 comments:

Anonymous said...

juz wondering...what's make u change your mind to write your blog in mandarin? izzit HIM ???!!! hehe


jean

a1l1n said...

Hahahaha definitely not!! ==

cuz i just know the name for that thing and the market in chinese.. tat's why urged me to write in chinese lor.. but super lame == nex time don't write d lmao~

miss u leh~~

tonylim2810 said...

write chinese ok ahh , where got 怪怪leh ?

slavin23 said...

哈哈!! 的却很少见。。。你以为是我咩???

a1l1n said...

lol..once in a blue moon for a change not bad mar.. haha but i still prefer in english.. tat one like primary school standard == beh tahan ==